Saturday, April 23, 2011

Kenapa saya..............................

Haiiii semua... pening kepala la... semalam dapat call dr HQ, dapat berita paling menakutkan...
Cyndy call dia bg tau cm nie.. " ayu u kena tranfer ke HQ very soon, mayb u can start early May...
OMG... terketar tangan pegang hp... xnak la keja ngan dia, tak sanggup nak mengadap muka dia hari-hari...

Cepat-capat call kakelina, bg tau dia berita tak best tu... dengan lajunya air mata aku mencurah bagaikan hujan lebat... kakelina menjerit jgn pergiii.......... :(


Tapi kena bos tak der pun cakap apa-apa pasal kes transfer nie.. ke dia xnak aku serba salah...
kalau aku terima aper akan jadi kt EC.. alahai sayangnya nak tggal team EC... boleh ke aku keja ngan dia???
kenapa aku yg dia pilih??? bukan ke dia xsuka aku... adoiiii pening kepala wehh nk fikir... dalam kepala memang tak g sana, tak suka nak mengadap muka-muka yang aku tak suka... arrrhhhhhhhhhhhhhh stresssssss

Tadi saja suruh kakelina sms bos, betul ke ayu kena transfer kt HQ, boleh bos jawab.. yer kenapa elina takut ke... Mengchai kenapa tak bg tau saya sendiri... tolonglah sy nak pergi.
pagi-pagi lagi Cyndy dah call tanya keputusan aku nak keja kt HQ atau tak, aku jawab tak nak.. dia still tak puas hati dan suruh aku fikir lagi....... 

Ermmm keputusan aku memang dh muktamat, aku tak nak keja kt HQ, sebab tak sanggup nak berdepan dengan makcik-makcik yang garang macam singa.... xper la kalau terpaksa cr keja lain pun. sy tak kisah :(
Kenapa yerr dalam ramai-ramai aku yang kena transfer...dah la malas nk fikir lg... keputusan nya tak nak..tak nak...tak nak..tak nak....

sedang bingung....

okey lorrr mau tido sudah... mata sudah berat nie, mari kita tidooo....
selamat berhujung minggu kawan-kawan...



Good Night ^_^

No comments:

Post a Comment