Tuesday, May 3, 2011

Aku Bingung!!!!!!!!!!!!!!!!!

Semalam sabtu bos pagi-pagi sms ajak jumpa kt ofis... dalam fikiran sebab aper tiba-tiba nak jumpa..cm ader hal penting je... nak tanya pasal Trainer yang sengal tu ke.. Sebab agak kecoh la pasal si Trainer tu buat hal ms event Dugro kt Terenganu....

Tiba masanya jumpa bos pukul 10.30pagi kt Ofis, Bos cm biasa senyum jerr... macam xder aper-aper je, cuma dia cakap aduiiii Event kt Terengganu kena complain la. I nak bukak email nak balas aper yang kena complain.
(Dalam ati tu je sbb nak jumpa) Aku ngan Kakelina pelik la.. dia xnak jumpa Kakelina cuma nak jumpa aku, dia ckp ptg br nak jumpa Kakelina.. adoiii motif????

Aku naik je atas terus ngan muka tak malu dok depan meja Bos, dia cuma tnya okey ke keja tu je..
lama br dia tanya cm nie~~

MC : Ayu why u tak nak keja kt HQ??
Aku :Tak nak lah, tak best
MC : Lorr kenapa.. ader Cyndy call kan, terima jelah
Aku : Ala sy tak tahan la nanti hari-hari kena jerit, tak suka la
MC : Sy pun kena jerit aper bising 1 office dengar... Kenapa claim lambat hantar, sy jawab je yelah sorry lambat, U jawab okey je aper yang dia cakap
Aku : Diam je dah xtau nak jawab aper............
MC : Ala terima jelah,  Peluang cerah kalau U kt HQ, Cyndy ader bg tau tau pakej bila transfer kr HQ
Aku : Tak der cakap aper pun. Sy pun terkejut yelah tiba-tiba jer, dah la pagi call marah-marah, bila tghari call baik gile rupanya nk mintak transfer....... dah la nak tau terus keputusan, mana bleh.
MC : Mana bleh suruh transfer tak bg tau pakej.. xper la nti I plan kan untuk U yerr.... Kalau U keja kt HQ bleh hari-hari I tgk U
Aku : Senyum kambing hehehehehhe (Dalam ati gatal kn nk tgk aku)


Lepas tu bos sibuk tnya pasal perangai Trainer dia tu... aku malas nak layan lorrrr,, jawab okey jelah malas nak campur hal org

So skang adakah aku pergi keja kt HQ atau cari keja lain~~~ now dalam dilema

Cyndy nak aku jadi team dia Admin (kompom tak best) ~ At HQ eary June start

MC cakap mayb Maxis Centre nak guna org under compny kita jugak.. yang tak bestnya kejanya adalah buat sales (bos ckp jauh dr bidang U) ~ At Kuantan

MC akan usahakan masuk kan aku ke Recuritment Dept under Kakemmy (Ida ckp cm best bleh main FB masa keja) ~ At HQ

Aku tak tau yang mana nak... sayangnya kt team EC.... byk dah kenangan bersama suka dan duka........


Tak tau nak pilih yang mana.... tolong lah................... kena jadi cam nie sedih tul


Dalam fikiran nie macam-macam ader... kalau berenti keja mesti rindu kt bos yang baik macam MC
Rindu kt Team EC, dialah kawan dan dialah musuh
Rasa nak nangis puas-puas, baru la boleh buat keputusan yang tepat..

So skang waiting call from Bos,...... 




No comments:

Post a Comment