Tuesday, May 17, 2011

Bos ohh Bos...

Still tak faham aper yang bos nak,...

Ari tu sibuk mintak transfer ke KL, aku tak nak..xper aper choice lain

Boss cakap project Maxis akan masuk nak pakai ramai org, (ermmm tak nak)

Bila fikir-fikir terima jelah Maxis kalau tak terpaksa la aku cr keja lain... dah nekad nak terima nie, bos pun

dah janji macam-macam

Tadi masuk je ofis ader la dengar-dengar org berckp.. Ayu, awk xper la bos ckp tak payah pergi Maxis...

WTF.. asal aku tau dr mulut org...mencikkkkk....................

Boss ader call suruh forward Resume, coz dia nak pas kan kt org Maxis rasanya... tapi dia ckp Ayu, U punya

tak payah sebab tak URGENT... moleh cm tu...aku tanya kenapa macam-macam alasan dia bagi

~ I tau U tak suka keja dekat MAXIS kan
~ I dengar suara U pun I dah tau U tak nak

ermmmmm nampak macam dia yang sayang nak lepaskan aku..ke aper.... errrrr tak faham tul lah,... ader aku

berenti keja nie

3 comments:

  1. bos tu konpius sebenarnya haha...

    ReplyDelete
  2. betul tu..dia xtau mana 1 kputusan dia ehhehe...now stay je keja sini

    ReplyDelete