Wednesday, July 6, 2011

KFC terlampau...


Mesti ramai tertanya knapa tajuknya KFC terlampau kan.... huh memang malampau lah, Baru nie dah kecoh 

dalam blog pekerja KFC letak ayam yang bersalut tepung bawah tapak kasut... Tak ke rasa nak muntah 

masa kita tengok video tu kan, saya dapat tahu pihak KFC telah buat kenyataan rasmi tentang video 

terlampau  tu... 


Baru-baru nie ader la berborak ngan kawan ofis, dia pernah keja KFC sebelum nie, dia cakap tak payah la 

makan KFC lagi, kalau nak pun jangan makan tempat yang ramai orang,,, sebab kalau tempat yang ramai

orang mesti kotor, apa yang kotor?? kawan sy cakap... kadang-kadang pekerja KFC tak sempat nak cuci 

ayam, jadi terus je goreng ayam tanpa basuh.. cuba bayangkan dengan darah dan bulu..uhhhh geli wehhh...

saya bukan nak memburuk kan KFC tapi sekadar kongsi aper yang saya tahu......

sorry la aper yang sayan kongsi nie buat semua pembaca tak suka...... saya sekadar ingin berkongsi.

meh layan video yang meloyakan





Ade 2 video meh kita layannnn.........



p/s: uhh nasib aku dah lama tak makan kfc... 





2 comments:

  1. teringin nk baca kenyataan kfc tu.nk tgk apa reaksi diaorng.kotor lah..ssh lah kalau restoran2 mcm ni buat keja kotor mcm tu.mana makna halal tu semua kan?

    ReplyDelete
  2. guess what, tdi kwn sy oder pizza, delivery.. potong je pizza nampak lipas.. gile la skang nie kotor lah.. takut nk mkn kt luar kan

    ReplyDelete